Wat zijn de beste LinkedIn eye-openers?
Onlangs gaf ik een LinkedIn training aan twee salesteams van Viatris, een groot farmaceutisch bedrijf (zo fijn om weer op locatie trainingen te kunnen geven!). Wat zijn nou echte LinkedIn eye-openers. Bij welke onderwerpen staan we langer stil. Ik noem er drie:
De verbeterde zoekmogelijkheden:
Heel makkelijk kun je bedrijven vinden in jouw regio binnen een bepaalde sector en met een bepaalde bedrijfsgrootte met de verbeterde zoekmogelijkheden. Of interessante personen met een bepaalde functie. En op zoek naar specifieke content? Ook hier te vinden. Een echte eye-opener.
De hashtag:
Zo belangrijk is het om die toe te voegen aan je content en hoe makkelijk kun je specifieke content vinden met behulp van de #. Een eigen hashtag creëren voor je eigen bedrijf of dienst. En daarmee meer weergaven krijgen. Of hashtags volgen zodat je die berichten in je timeline krijgt.
Het delen van content:
Niet klakkeloos (bedrijfs)content delen maar altijd met een eigen tekst, die triggert. Of nog beter, commentaar geven. Commentaar geven heeft meer impact. Wordt ook weer beloond met meer weergaven.
Een training met eye-openers die veel interactie opleveren. Daar houd ik van. En dat is bij deze training goed gelukt.
Wil je ook een training volgen met impactvolle LinkedIn eye-openers? Neem dan contact met me op.