Als drukke ondernemer of manager heb je weinig tijd om je dagelijks bezig te houden met LinkedIn. Een blog schrijven gaat misschien nog wel, maar structureel content plaatsen aan de hand van een content agenda gaat te ver. Maar die online zichtbaarheid is wel wenselijk. Je wil dat LinkedIn voor meer leads en meer verkeer naar de website gaat zorgen.
Om zichtbaar onder de aandacht te blijven moet er online gecommuniceerd worden. Bijvoorbeeld door elke week een [video] bericht te posten. Vaak ontbreekt het aan tijd om dit structureel aan te pakken. Waar haal je elke week de content vandaan? Wie zorgt voor een goede tekst? Op basis van jouw input zorg ik voor een content agenda. Deze agenda biedt structuur en zorgt ervoor dat jouw organisatie zichtbaar en herkenbaar wordt neergezet op LinkedIn.
Dan kun je ervoor kiezen om het social media beheer geheel of gedeeltelijk uit handen te geven. Jouw organisatie zorgt voor de inhoud en wij zorgen voor een uitgewerkte content agenda en het plaatsen daarvan op de afgesproken tijdstippen. Voor de monitoring achteraf wordt uiteraard ook gezorgd omdat je wil weten wat de inspanningen op Linkedin opleveren.
Zo blijft jouw bedrijf structureel onder de aandacht zonder dat het je veel tijd kost.