LinkedIn is je online visitekaartje. En dit visitekaartje moet er perfect uit zien om indruk te maken op je bezoeker. Zonder goede indruk is je bezoeker zo weer verdwenen, een gemiste kans.
Een goed professioneel profiel is daarbij een must. Maar dit is niet voor iedereen even gemakkelijk op te stellen. Wat maakt een profiel sterk; wat moet er wel/niet in komen te staan? Een goed profiel en hoe nu verder? Hoe word ik zichtbaar en hoe zorg ik voor interactie? Hoe bouw ik een sterk netwerk op? En verder:
- Wat hoort er in een goede samenvatting te staan?
- Zijn aanbevelingen belangrijk?
- Hoe maak ik een goede en gevarieerde content agenda?
- Hoe gebruik ik LinkedIn om nieuwe klanten te vinden?
- Wat is social selling?
In de persoonlijke LinkedIn training komen bovengenoemde aspecten uitgebreid aan de orde. Na de training, die ongeveer 2 tot 3 uur zal duren, beheers je de basis en kun je zelfstandig aan de slag.